8 września 2014

Info

Cześć. W związku z tym, że nie wszyscy przeczytalibyście informacje na twitter'ze, postanowiłam napisać nowy post typowo informacyjny. Jak już pewnie zauważyliście (albo i nie) od tygodnia nie było mnie w sieci, a to z powodu mojego pobytu w szpitalu. Tak, doprowadziłam się do takiego stanu, że w ciągu  pierwszych 24h hospitalizacji byłam po 6/7 (straciłam rachubę) kroplówkach. Nie miałam przy sobie ani laptopa, ani internetu. Gdyby nie ten epizod, rozdział z pewnością pojawiłby się w zeszły weekend. Jeśli uda mi się nadrobić szybko materiał w szkole i wszystkie prywatne sprawy rozdział zobaczycie w przeciągu 1/1.5 tygodnia. Przykro mi, że tak to wyszło.

Edit: Kolejny rozdział pojawi się dopiero w październiku. 
#LiDG

4 komentarze:

  1. Dobrze że już z tobą wszystko dobrze. Czekam na następny :**

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekamy <3 tęsknimy <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie, że się czepiam czy coś, ale jest już listopad i nie ma rozdziału, a w notce napisałaś, że kolejny będzie w październiku. Tak jak napisałam wyżej nie czepiam się o to tylko zastanawiam czy coś się stało, że nie ma rozdziału czy co. Pozdrowionka i czekamy na nn ***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama byłabym wściekła, na waszym miejscu, ale przyznam szczerze, że mam problem z rozdziałem. Rozdział miał pojawić się ostatecznie dziś, lecz jego treść przeraża samą mnie i jestem w kropce, bo nie wiem czy nadaje się do publikacji.
      Pzdr :)

      Usuń