31 grudnia 2013

2013/2014!

Witajcie miśki!
Niestety nie pojawiam się z rozdziałem, chociaż bardzo bym chciała. Za to przepraszam, ale ciężko pisać coś śmiesznego kiedy się jest smutnym.
Mniejsza, przechodząc do rzeczy.
Nowy Rok zbliża się wielkimi krokami, więc z tej okazji pragnę Wam życzyć wszystkiego co naj-naj-najlepsze! Żeby przyszły rok był o wiele lepszy od poprzedniego. Żebyście każdego dnia się uśmiechali i nie przejmowali się drobnostkami. Spełnienia marzeń, abyście spotkali Waszych idoli i w końcu mogli powiedzieć im jak wiele dla Was znaczą. A w dzisiejszą Sylwestrową Noc wspaniałego partnera/ki do tańca, żeby była to dla Was pamiętna noc spędzona na dobrej zabawie w gronie najbliższych, przyjaciół. I dziękuję Wam za te kilka miesięcy razem spędzonych w blogosferze :)
~*~
Opowiadanie nie nazywa się 'dylan chavez' tylko 'love is dangerous game, babe' to tak przy okazji. haha

Podoba Ci się to opowiadanie? Jesteś jego stałym czytelnikiem? Jeśli tak, bardzo proszę o ustawienie baneru tego bloga na swojej stronie! Dzięki, xoxo.

http://oi43.tinypic.com/5uohl3.jpg 
~*~

Pragnę Was zaprosić na niesamowite opowiadanie 

Collision

pisane przez Tiny Drug! :D

5 komentarzy:

  1. Kiedy pojawi się nowy rozdział ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak naprawdę nie jestem pewna, jednakże właśnie dzisiaj zaczęłam ferie i mam nadzieję coś wrzucić w nast. tyg. :) Bądźcie cierpliwi, nie miałam ostatnio łatwo, nadal nie mam, ale nie ważne. Trzymajcie się!

      Usuń
    2. Bardzo mi się podoba te opowiadanie . Świetnie piszesz . Masz może Twittera albo Fb . To byś mnie powiadomiła jak będzie nowy rozdział :D

      Usuń
    3. tt: @mieczka niestety nie informuję pojedynczych osób jedynie ogólnie powiadamiam o tym, że pojawił się rozdział :) dziękuję za miłe słowa, ale piszę byle jak. xd

      Usuń